Bajs

Jag är ledsen.Men jag hinner aldrig uppdatera.
Först skola sedan hem och göra läxor och prov.(Som vi på senaste tid har haft ca 6 prov och 10 läxor..)Efetr det ska man äta kvällsmat och sedan MÅSTE man ju kolla på Idol.Sedan ska man liksom bara gå och lägga sig typ..Så har mitt liv sett ut denna veckan.
Jag hinner bara med detta tråkiga bloggandet nu.För nu ska jag göra ännu fler läxor.Det är hemskt!hah
Snart blir det ialla fall helg.: )

Jag hinner i alla fall med att skriva dagnes låt idag:)
Det blir en låt som 4 tjejer sjöng (i favoritprogrammet) Idol:)
Jätte snyggt med stämmorna och d flesta sjunger väldigt bra:)Jag får rysningar!Jätte bra!Låten är jätte bra också!
Freja Modin,Clara Lindqvist,Marie Picasso,Tamela Hedström - Unpretty
image285

TAck så jätte mycket för alla jätte snälla kommentarer!:)Blir så glad!!
Jag hinner tyvärr inte svara på dem heller just nu...Hoppas jag får mer tid i helgen!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Hp

Jobbigt med mycket läxor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback