Pannkakor med äpple

IDag till mellanmål gjorde jag pannkakor med äpple i.Det blev jätte gott!Det måste ni prova ngon gång!
Först så gör man vanlig pannkakssmet , sedan så steker man äpplena i klyftor och häller på lite socker och kanel.Och sedan häller man på smeten på äpplena.
Jag fick iden från när vi var i Holland.Där fick man pannkakor med äpple och bacon i.
Så här såg de ut:

Ocskå har det ju varit sååå fint väder idag så vi satt ute i uterummet och åt dem!:
image94
mm gott med vår ficka!=P=D
Och idag har jag faktiskt städat och tvättat hela mammas bil.Så jag har varit duktigt!haha=D
Ha  en Bra Lördag!

Kommentarer
Postat av: Chicas

mysigt!

Postat av: Elin

mumsigt vännen!

2007-05-06 @ 12:31:29
URL: http://ohre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback