Måndagen och idag!

Gårdagen var jätte rolig!Jag och Tove var och såg Ocean's 13!Den var väl rätt så bra.Man förstod inte riktigt allt!=Dhaha Eller var det vi som var trög tänkta!
Vi tittade lite i affärer också men det blev bara ett vitt nagellack och en present till våran sånglärare!
Men vi hittade också ett par skiit fiina cheap monday jeans!Måste verkligen ha dem!!=D
Såhär såg de ut!Fast det var mycket snyggare i verkligheten!Och sköna var  de också!
Kul kul!=D Och som vi krängde onyttig mat också hah! men det får man väl göra ibland!!


Idag ska mamma och jag köpa present till min andra kusin TT!
Dagens outfit:
image148
Hello Kitty tröja            H&ms barn avdelning(!)
Jeans      Cheap monday     Weekday
+ skor från skoo-boo och vitt nagellack och slarvig knut i håret!

Nu måset vi åka! Hejdå


Kommentarer
Postat av: Alicia

Fint uppsat och snygga kläder!!

Postat av: Tilde

Söt tröja sån vill jag också ha!

2007-06-19 @ 21:11:17
URL: http://glasshallon.blogg.se
Postat av: Hp

Jag tycker inte det va slarvigt uppsatt och jättesntgga byxor :D

2007-06-20 @ 15:57:27
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback