Avslutningsdagen + en Sommarklänning

Gårdagen var jätte rolig.Så klart!Förutom vädret.
Först så började vi inte skolan förrän klockan 09.00 sedan lyssnade vi på massa uppträdanden och Tove och jag
sjöng!=DOch Tea med några andra som sjöng denna låten.Jätte fint!!
Sedan skulle vi träffas i våra mentors grupper.Och vår mentor ska inte var där mera, så det var lite sorgligt!!För hon var jätte bra!
Efter det följde T och J med mig hem, för sedan skulle vi åka och öva på några låtar som ska sjungas i någon kyrka nån gång!hahaJätte kul var det.
Sedan när vi kom hem så skulle vi åka till kusinen som tog studenten.
Det var hela min avslutningsdag!Jätte skojj!=D



Men Usch, som vädret är nu första dagen på lovet.Men strunt samma , det är ialla fall sommarlov!=D
En somrig och fin långklänning från Topshop. Vill ha!=D
image147


Kommentarer
Postat av: Alicia

skönt med sommarlov

Postat av: tove

jaa, ska bli skitkul på måndag! jag tycker att vi kan se ocean 13, den verkar ju bra! hihi lite bättre än kaninen mimsy kanske..:P haha men ha det bra, kram!!

2007-06-16 @ 14:29:04
URL: http://toveonline.blogg.se
Postat av: Fannie Myrén

Åh jag är inte ensam om att vilja ha en långklänning. Topshop, dom har jag minsann missat! Får springa in till dom och se vad dom har att erbjuda!

2007-06-16 @ 18:07:17
URL: http://fancyfannie.blogg.se
Postat av: Cecilia

Skitfin klänning!

2007-06-17 @ 16:40:47
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback