Dagens låt

Ja jag ska börja med något som många ndra bloggare redan gör.Dagens låt!
Och jag måste börja med den bästa låten som finns!
Dagens låt
Ni måste lyssna.Han är den sötaste som finns i hela världen och bästa och man får rysningar och..ååå VAD BRA DEN ÄR!
Jag ryser verkligen  typ i slutet när alla ungarna kramar han som aldrig ens sett han nån gång innan.
Nää herregud jag dör snart så bra den är.
Därför måste jag sluta lyssna nu.
Snyft vad bra den är.
Jag vet att den är hundra år gammal men den är ändå bäst!

Haha..förkåt jag blev lite beroende av honom för andra gången här i bloggen.

Ha det bra nu ska jag äta pizza! Mums

Kommentarer
Postat av: L I S A

Skoj! :]
alltid roligt med tips ju!

Postat av: Josefin

snygg outfit :)

2007-09-23 @ 12:40:24
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback