Sommar skor!

Jag gjorde som Elin(www.ohre.blogg.se) och fotade mina(fast jag fotade mammas också.Eller rättare sagt mamma hade flest Gaah) vår skor!
Fast detta är då från förra året så alla är inte så omtyckta!Det kommer ju fler skor denna sommaren och några av dessa slängs nog bort!
image136
(Börja överst från vänster)
Flipp flopp       Från Någon Marknad
Blåa flipp flopp med pärlor        Italien
(Mammas)Guldiga ballerina       Sko punkten
Gröna ballerina        Kroatien
(Mammas FULA skor)(Hon tycker själv också att de är fula=P)    Från   Sko punkten
(Mammas)Blommiga Ballerina       Sko punkten
(mammas skitiga=P)Flipp flopp       Sko punkten
(mammas) Flipp flopp          Kroatien
(mammas) Vita flipp flopp        Sko punkten   (mamma har ju nästa bara skor från Sko punkten!!)
(mammas) Ballerina      Sko punkten  (antagligen)
Flipp flopp       Hmm kommer faktiskt inte ihåg var de är köpta.Jag tror jag har haft de i 3 år!hahaDags att köpa nya!!
(mammas) Flipp flopp med fjäril         Din sko
(mammas) Spetsiga ballerina       Sko punkten
Rosa med diamanter         Köpta i Köpenhamn
Gula ballerina               Indiska
Vita skor                Skoo-boo

Såpp nu ska jag äta frukost!Jordgubbar och mjölk!mm gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Iller..vad tiina skor! Ja nu mår hon toppen:) Hmm ja vet inte vad ja ska göra idag men hela dan har ju redan gått HAHA..Men du på fredag ska du göra nått då? för vi hade tänkt att vi kunde se på bio då..Puss puss(L)

Postat av: Bella

Okej vad skönt! Jag slutar skolan imorgon ;D Gud vad mycket skor :O Dom vita nere i hörnet var hur fina som helst :)

2007-06-06 @ 21:48:42
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Hp

Oj vad många skor, och fina också ^^

2007-06-20 @ 16:04:04
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback