Jag vill shoppa!!

Finns så mycke snygga kläder på asos!Tänk om man kunde köpa hur mkt som helst!=)

Nu vill jag faktiskt ut och köpa nya kläder.Jag har ju inte shoppat på hur länge som helst!(Jag har ju åkt skidor!ÅÅh va kul det va vill tillbaka dit bara jag tänker på det!Jaja men det dröjer ju ett tag, så nu ska jag inte tänka på det........)Helst vill jag köpa några shorts med hög midja eller nån kjol med paperbagwaist, också nån klänning.Och sen måste jag har ett par solbrillor men nån cool färg på bågen!Ååh jag ska fråga mamma om vi kan åka och shoppa imorron nu!
Glad Påsk!

image57Hittade den här snygga klänningen på asos.com!=D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sååå kul att du är hemma igen! Låter som att du har haft en toppenvecka vännen! Och 21 grader. shit pommes (mitt nya uttryck, så fult!). fuskigt! Längtar efter daj! Syns på tisdag! pUSSDARRRR!

Postat av: Anonym

Hej! Vet du någon sida där det finns många kjolar med paperbagwaist? Puss Tea, vill ha.. hehe

2007-04-09 @ 11:18:29
Postat av: Anonym

Tea:Hejsan Teasvea!=DNää men det finns några på asos.com!Men jag har inte sett på så många ställen=(
Ha det fiint Pussar

2007-04-09 @ 12:47:12
Postat av: Anonym

Hihi!! Tack!! Vad fina kläder du har köpt!!!! PUss

2007-04-11 @ 17:07:30
Postat av: Anonym

OOOps ..// Tea på förra

2007-04-11 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback