Helgen =)

Sorry för den dåliga uppdateringen!Men jag har haft en ganska stressig helg!!! I Lördags shoppade jag me bästisarna jätte kul va de.Sedan på Lördag kväll åkte ja hem till mormor och morfar och åt smörgås tårta.?D mums..Och I går Var jag på audition i Sommar chansen i Malmö!=DOch sen när jag kom hem var blogg så trögt så att det inte gick att lägga in några inlägg!mmMen men....
Lägger in bilder på det jag shoppade i Lördags här:
image74Snygga solbrillor från H&M och..image75
..denna T-shirt från Gina Tricot!

Kommentarer
Postat av: josefin

Nice matilda =D hihi skojja! jätte snygga brillor och t-shirten! oh my guud =D

Postat av: Emelie

Budskapet är det verkligen inget fel på! :)

2007-04-26 @ 20:16:53
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback