Dålig uppdatering!

Ledsen för den dåliga uppdateringen.Men jag har massor med läxor.Räknade ut idag att jag har 7 läxor till nästa vecka plus ett prov om nån vecka!=( Hjäälp vad jag HATAR skolan! Men jag har också räknat ut att jag går bara två vanliga veckor i skolan och sen är det sommarlov!Jippie!!!För det är massa studie dagar och sånt kul ju!

Nu är det ju bara en månad till Juni och jag har INGEN bikini.Min gamla är helt missfärgad och har blivit för stor!(konstigt) Hittade en fin bikini på Gina Tricots hemsida med körsbär på!(Kan inte lägga in en bild på den för jag vet inte riktigt hur man gör där.Det är något konstigt....=( )

Får se om jag hinner med något lite roligare inlägg imorgon!Hoppas det!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra med H&M då alla har råd att köpa där, plus att de har massor med ursnygga grejer! :D
Jag glömmer också skriva namn ibland.. jobbigt! :P
Kram

Postat av: Sara

Att vara sjuk suger! ;P
Jag ska tävla i gymnastik, det tar väldigt mycket på krafterna att vara igång hela dagen..! :P
Tack detsamma! :)

2007-05-04 @ 17:59:08
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback