Söndag

Nu känns det verkligen som våren är här!Just nu är det lite moln men solen sticker fram ur molenen emellanåt.
Har inte bloggat på länge nu, men det beror på en massa uppträdanden jag har varit med i.Så jag har inte haft tid!
Idag ska vi gå en lång runda i skogen och sen vara hemma.För sedan imorron ska vi vara borta hela dagen och shoppa!Lite nya vårkläder kanske.Lägger in bilder på det jag köpte någon dag sen.

The Ark vann! Jippi ..:P=D Jag tyckte det var rätt låt! Vad tyckte ni?

Ha en skön Söndag!

Kommentarer
Postat av: josefin

Hejsan matilda! Mm The ark vann! men jag tyckte klart att måns skulle vinna! =D men ja, The ark's låt va bra osså! =D kram!

Postat av: Anonym

Nejjnejj.. Måns skulle vinna ! :) Men the Ark var osso bra !!!!! De vinner nog i Finland !! Kram

2007-03-13 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback