Såå fiint!

Om ni inte sett Englas blogg (www.annamirjamaria.blogg.se) Så måste ni göra det, för hon har en jätte bra blogg !!=D
Men hon hade iallafall köpt massa snygga kläder, och nu har ja typ fått samma dille på sådana långklänningar och sandaler som hon har skrivit om och köpt.
Så nu tycker jag att sådana här lång klänningar och sandaler är skiitsnygga.Vill bara ha!haha!Och jag tyckte det va jätte fult innan.!=D
image125Lång klänning från asos
image126Sandaler från asos!(funderar på att beställa lite kanske...; )
image127Och dessa är från la redoute.
Tänk vad fint med den långklänningen och några av dessa sandalerna till!!!!
Eller är det bara jag som tycker det är så jättefint??? haha

Kommentarer
Postat av: Tea

Kam man lätt beställa från Asos.com? Kramizarna Tea<3

2007-06-02 @ 15:34:11
Postat av: Matilda

Svar till Tea:
Jag vet inte Tea, jag har aldrig gjort det.Men de flesta säger att det inte är så svårt.Fast det är ju svårt att veta om det passar och så ju.Men så är det ju alltid när man beställer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback