arg

Jag är så in i helv*** förbannad på min dumma idrottslärare.
På mitt omdöme skrev hon "Prova ta ut dig någon gång på en idrotts lektion"
För det första tar jag alltid ut mig så jag ser ut som en tomat.
För det andra så förbättrade jag min terränglöpningstid idag med 17 minuter.
Och för det tredje så var jag så trött när jag kom in aå att jag spydde, mitt framför ögonen på alla..(Lite pinsamt, men va f'n.Applåder fick man också haha) Då tänkte jag att där fick banne mej Patricia se hur mycket jag tar ut mig.Men naturligtvis var hon ju såkalrt inte där när det hände.Nä ,hon satt väl och gjorde något annat onödigt.
Då säger Simon "åå det blir ett MVG där" Så säger morgan den andra idrottsläraren "Ja haha"
Men vad får jag då, jo samma betyg som den sämsta i klassen och de so9m varit med 3 gånger. G- .
Jag tycker hon kan ta sig någonstans. Dessutom har jag gjort alla skriftliga läxor och plus 3 sidor extra skrivning.
(Föörlåt men..) Jävla kärr9ng säger jag bara. Och dessutom är hon min mentor.Jippie '
Sedan så har jag bara glömt idrottskläder 1 gång i hela mitt liv, och det var i Fredags.F*n vad jag är arg.
Fast jag kan ju vara väldigt nöjd med de andra betygen : )

Hah sorry att jag tar ut min ilska här, men vart ska jag annars göra det?

Nu ska jag vila så trött som jag är nu har jag aldrig varit.
Slut för mig


Kommentarer
Postat av: Elin

17 minuter tilda min??? 17?? Heregyd! Jag trodde inte det var så mycket... Fn vad du är bra :D Åhh stackare som spydde ... Jaa jävla kärring patricia. Puss på dig vi syns imorgon gulliunge,,

Postat av: Hp

Hehe, stackare! Kram.

2007-12-13 @ 18:16:18
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Tea

Stackars dig! Tänk om Patricia läser din blogg..
^^ ! Tack förresten för igår

2007-12-16 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback