1:a advent

Då var det den andra Decemberr och första advent.
Idag har jag varit i kyrkan.Mysigt faktiskt.Väldig julstämining.
Ikväll ska jag till mina kära kusiner, det ska bli kul.

Igår var mormor och morfar här.Då hade jag detta på mig.
(Haha, min lugg är faktiskt inte så där ful.Den måste ha flygit upp när jag hoppat.hah; )
image400

Julpyntat har jag också gjort.Nu är här såå mysigt.

Ha en bra 1:a advent.

(En fråga. Om man laddar upp en video på youtube, tar det då en stund innan den kommer upp?Eller ska den komma upp direkt ´? )

Titta på mina sötnosar :D
image401

Kommentarer
Postat av: Hp

Vad snygg outfit Tilda. Kram!

Postat av: gallon.blogg.se

snyggt skärp!

2007-12-02 @ 16:13:27
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback