Utmaning..

..japp jag har bestämt mig för att göra en utmaning.Jag har aldrig gjort det innan, så det är väl på tiden nu.
Utmaningen går ut på att man ska ta ett gulligt foto (man kan också ta ett gammalt kort om man vill.) på sitt/sina djur, och lägga in det på sin blogg.Jag utmanar ALLA som ser detta, och som har något djur.:D Och om ni har antagit utmaningen så skriv gärna till mig så jag får se på bilderna!:D
Här har jag tagit några foto på våra sööta djur.:
image195
Dixie och Emil.De bästa vännerna!!: D
Kiddy tittar på en fjäril.....Gissa vad som händer..??? : D
Dixie och Emil får slicka stekpannan.Det är bra.För då behöver vi inte diska...... Skojja bara!!!!haha Kul skämt ju...: D

Lycka till !!!

Kommentarer
Postat av: Hp

Haha, gulliga bilder, jag godtar utmaningen.
Ha en solig och varm dag!

Postat av: Alicia

Söta bilder!

2007-08-09 @ 08:50:25
URL: http://glasskiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback