JAG VILL INTEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!(ett inlägg om mina tankar just nu......)

NEJ,NEJ,NEJ,NEJ NEEEEJ! Imorgon börjar skolan!!! buuhuuu!!! JAG HATAR skolan!!
Får helt ont i magen när jag tänker på skolan...Läxor,läxor,prov,gå upp tidigt på morgonen,gå och lägga sig tidigt,stressigt !!!Jag vill inteee!!! Idag är sista dagen på sommarlovet.Det är inte klokt.Nu får man vänta i ett helt år innan nästa sommarlov......Men sånt är livet om man vill ha en bra utbildning....  : (     : (      : (

Måste tänka positivt...Vad är bra med skolan??
Att man får träffa alla kompisar igen : )
Gratis mat.... hahah
Man kan använda sina snygga kläder istället för att gå hemma med mjukisbyxor.
Får sjunga på solosång igen
Kan ta fiol lektioner igen....................
.........Men sedan kommer jag inte på något mer....Det finns faktiskt flest negativa saker!!!!!

Nä, nu är jag arg!!! Jag ska gå och ta itu något!
Hejdå
........................................

image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback