Prao

Igår var jag ju som sagt och praoa på att hunddagis!Det va jätte jätte jätte roligt!!!!!!Jag ska få sommarjobba där också!=D=D=D=D=D=DGlad*!Dagen började med att
jag började jobba klockan 8.00.Sedan gav vi hundarna mat och gick ut med dem.Efter det så fick jag sopa golvet och plocka upp hundskitar=P.Sedan fick jag kela med katter som var där också.
Sen frågade hon mej om jag ville rida på en av hennes hästar!Och jag sa då JA så klart.Men det blev ju inte så lyckat.Hästen skulle gå under en bom som var kankse 1,80 hög elr nått.Och då fick jag ju inte också plats under.Så såg jag stolpen närma sig och jag försökte stanna hästen.Men den gjorde inte som jag ville och så snabbtänkt sm jag var, tog jag tag i bommen och hängde mig där!!Hahahah jag måste ha sett jätte rolig ut!!!Och sen sprang hästen iväg.Men vi fick tag på den som tur va!
Men dagen var verkligen jätte rolig!Längtar verkligen tills jag ska sommarjobba där!!=D
Ha det bra
image78image79image80

Kommentarer
Postat av: angelica

så söta

Postat av: josefin

Naaaw va sööta o nassiga dom är!! allihopa!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅh =D gulligulliga!!

kram! hihi ;P

2007-04-26 @ 16:53:31
URL: http://josefinaaaa.blogg.se
Postat av: Elin

Åhh låter jättemysigt tildus!

2007-04-26 @ 22:09:17
URL: http://ohre.blogg.se
Postat av: Anonym

så söööta:):) var det bilder från hunddagiset:O? Verkar jätte kul med sommarjobb:D

2007-04-27 @ 15:57:09
Postat av: Anonym

guuud av avundsjuk m,an kan bli då.....
där ville jag ju sommarjobba!!
fast jag ska fråga om jag får jag också,... då får vi det kul!! hahahahahhahah

2007-04-29 @ 10:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback