Lista

Tycker det är så kul att skriva lista så här är en till:)Kanske inte så kul att läsa..men.

Humör just nu:
Glad!=D
Är det nåt du absolut inte äter: Smält ost Blää:P
Kläder just nu: svarta adidas byxor och en blå t-shirt med trycket WOW på!
Musik just nu: ingen har bara tv:n igång
Vad sa du senast: Det e pappa
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern
Är du bra på matte: Nä!:P
Fisk eller badkruka: Blandat
Favoritväder: Helt blå himmel och sol
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Båda delarna.
Tror på liv på andra planeter: Ja, om det finns så många planeter borde det ju inte bara vara jorden som det finns liv på!
Tror du på mirakel: Ibland  
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror ja!
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: mmm....
Snarkar du? När jag är förkyld bara tror jag.....
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga!:P 
Chips, morötter eller godis? Godis så klart!
Skriver du dagbok? Nej ,men när jag va liten gjorde jag!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?Aldrig i livet!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska så stökigt.
Gungar du på stolen? njaa ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Usch nej!
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Vad är du mest rädd för? Mycket
Saltar du på maten? Ja om det behövs
Anser du att du är stark?: Nej!
Brukar du sola? JA när det är varmt och skönt.Fast jag blir aldrig brun.
Vad tror du händer efter vi dör? Man kommer till himmlen!=)
Senaste bok du har läst/läser? Svarta döden
Senaste film du såg? Innan Frosten ,Wallander

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej MAtilda! Har du funderat på praon? Jag tänkte att vi två kanske kunde prao på Topshop om vi får :D Jag kan ringa och kolla annars kanske H&m på nova? Eller ska du vara på hundpensionateet? Puss

Postat av: Anonym

Matilda: Jag kan tyvärr inte lägga in några inlägg idag!För det här J*VLA skitet funkar inte!!!

2007-04-19 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback